Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Monday, April 19, 2010

berita yang paling mengejutkan aku

jam 12.30 pm ahad,
aku terkejut dan mcam x caya jer bila fafau ngn wahid bgtau
abdullah murad @ achik spin meninggal
aku nie peminat setia dia lak tu..
aku mcm xleh tima kenyataan jer...
mcm x caya tol.. smpi saat ini.
tapi tulah.. tuhan lebih menyayangi dia
moga dia di tempatkan dikalangan para solihin
aku menangis sebak jugak aku bila dengar berita tu dari melodi..
kesian anak dan isteri dia..
ari ni aku beli paper METRO pun ada ceter pasal dia
isteri arwah kata arwah beria nk pindah duk dekat sebelah umah mak dia
mmg sedih rasa baca cter isteri arwah tu..
dengan anak.. luluh rasa
semoga dia dicucuri rahmat..
nak cter lebih2 pun aku xkenal sangat dia
cuma kenal sebagai peminat setia jer..
tambah sebak di dada ada..
so xyah cter bnyk2
yang hidup mesti mati..
yang tinggal hanya kenangan..

No comments: