Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Tuesday, February 24, 2009

LIVERPOOL vs MANCHESTER CITY

yer.. akhirnya masa yang ditunggu telah tiba.. pukul 12.00 am 23.02.2009 aku bangun dari tido yang sejam lalu nak tengok 'game' semangat giler masa tu.. game mula tapi aku rasa kecewa ngn geram sangat ngan aksi pemain liverpool malam nie, banyak peluang keemasan untuk buat gol dipersiakan, pemain nampak x cergas, game slow.. hingga manC sumbat gol dulu.. aku rasa macam nak tendang j tv, tapi sabar2.. keadaan semakin genting.. aduh bila korang nak wat gol nie.. sakitnyer hati aku nie. masa dah nak tamat, kuyt akhirnya dapat balas gol lawan, Riera tukar ngan Babel.. minit tinggal lagi dalam 10 minit j lagi.. alamatnya xdapatlah nak tambah gol nie.. pemain agak ok cikit bila babel masuk tapi semuanya dah terlambat... wisel penamat ditiup pengadil.. perlawanan berkesudahan seri 1-1 j.tension siot... sukalah laki aku (manU fan) siap beli surat khabar metro n siap tunjuk berita yang kuar pasal game malam tadi.. aduh panasnyer hati aku nie... tapi nak wat cam ner.. gerrard pun xmain malam tu. belum sihat sepenuhnya lagi.. harap-harap champoin league khamis nie dapatlah gerrard beraksi.. kalau x hancuslah liverpool di tangan real.. aduh..

nie plak antara cerita dalam metro semalam (23.02.2009)



No comments: