Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Thursday, March 26, 2009

Macam x caye jer

ermm.. aku dapat tahu berita nie semalam. memang macam x caya betul..
semalam aku demam lepas laki aku yang demam. Pastu semalam aku pegilah jumpa doktor..
sebab aku rasa mcm xlarat sangat.. pastu ceter2 ngn doktor tetiba dia suh aku wat ujian air kencing. Alahai mcm2 lah doktor nie..aku nie demam jer xkan smoi nak cek air kencing plak.. tapi xperlah aku ikut jer.. tup.tup lepas tu dia panggil aku msuk bilik dia lgi sekali dia cakap air kencing aku ( + ), aku macam xpercaya jer sumer nie.dia kata tahniah awak mengandung lagi.. dah masuk 8 minggu nie.. tp aku masih mcm xpercaya lagi ni smpi hari nie.. sbb result tu dia xtunjuk kat aku..dia cuma cakap j camtu.. aku ingat nk cek lg skali nanti..aduh!! mcm2 mna pun doktor tu dah bg aku due date dah..03.11.2009.ermmm..klu ini semua betul mudah2an selamat segalanya seperti mana aku mengandung azim dulu.. amin

No comments: