Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Thursday, March 5, 2009

my house

ha tajuk ari ni aku nak kongsi ngn korang pasal umah aku, tapi aku akn kongsi ngn korang cikit j dulu.. so nielah tempat kami menjamu selera di waktu petang atau bersantai di depan umah sambil layan azim main.. dan sedikit hiasan bunga2an yang tak kan berbunga..tapi nama j pokok bunga.hahahhahaha


>> meja tu saja aku tonggeng macam tu sebab kucing slu duk bertenggek kat ats meja aku tu<<


tak tahu la plak ape nama bunga nie..janji senang tanam dan jaga.



Almari kasut2 dan bunga nie aku tau namanya pokok "ong"(bhasa cina)=
rezeki/untung(dalam bhasa melayu), tu kepercayaan diaorglah, kita pun tumpang sekali tanam.heheheh, tapi rezeki tu sumer dari Allah!



(saja aku letak tepi pintu masuk, sebab cantik gak bunga ni duk situ


(yang nie plak 2 spesis lidah buaya, nak tanam pokok nie bukan senang, kena bertarung ngan buaya tu sumer.. ingat senang2 j ker dia nak bagi lidah dia tu..
ha 2 pasu aku dapat siot, agak2 korang brape ekor buaya aku cabut lidahnya??? fikir2


Pokok nie plak mst korang tak perasan..nie pokok anak buluh betong!!! heh.heh..



Nie plak pokok yang biasa kat dalam akuarium tue..
dan ni akuarium aku. jangan terkejut yer airnya hijau,
aku amik kat laut masin air nie tau. Sebab tu airnya warna ijau semacam jerk.


Dalam ada 2 ekor ikan puyu.
Oarang dulu2 kata, bela ikan puyu bleh elak benda2 ghaib dekat ngan umah kita dan
elak dari terkena sihir atau pukau, itu pun orang tua dulu kata,
ha? orang tua mana? entahlah aku pun tak kenal, sebab masa orang tua tu cakap
aku tak lahit dulu..

No comments: