Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Wednesday, March 4, 2009

Nilai??

Ha, nilai tajuk aku gak hari nie.
nie bukan ceter bola k, tapi ceter pasal beli belah
semalam aku g Nilai 3, g survey2 harga barang, tapi sambil2 survey tu terbeli plak beberapa barang.. heheheh terbeli ker??
biasalah pempuan ngan shopping macam adik beradik kembar..
ermm.. tapi semalam aku masih boleh kawal nafsu nak membeli2 barang tu..
tapi untuk u all kat luar sana utk makluman..kat nilai 3 tu ada wat promosi penurunan harga dari 01.03-31.03.2009 nie. so jangan lepaskan peluang..
nanti esok aku upload gambar barang yang aku 'terbeli tu'
k cukup dululah untuk hari nie.. esok kembali lagi

No comments: