Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Tuesday, November 16, 2010

Layan kerenah si budak kecik Akif

mesti korang terpikir per yang si budak kecik nie nak buat kan? nilah kesudahan untuk menyelesaikan masalah gangguan semasa membuat kerja rumah dari si kecik ni. Dia memang masalah bila time kita nak wat kerja.. tak kiralah kerja per pun..janji kita xpeduli dia dia mulalah merengek2 nk dukung jer al-kisahnyer.. taip. hari ahad 14/11/2010.. aku ngn ancik nak kemas umah.. mula2 ancik jaga si budak kecik nie. pastu ank plak..tp tiba time ancik nak kemas depan umah tu dia perlukan bantuan aku yang si budak akif nie plak wat perangai tapi... ting!! tiba2 mak dia dapat idea si budak kecik nie mmg suka main air.. so aku pun per lagi buka paip kat depan umah tu bagi dia main air.. nasib masa nie abang dia tengah syok tengok tv mickey mouse clubhouse kalau x lagi lah menjadi2 keje budak berdua tu sampai kami selesai wat keje dia duk main situ.. so kat cni ad ckit pic n video pasal keje si budak akif nie.. korang layan jerlah..


video

No comments: