Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Wednesday, November 3, 2010

Rumah oh Rumah

aduis..aku malas sgt nk update blog..
dah bertahun x update pun..
ari nie jer nak ringankan kepala..
saja gerak2kan jari nie.. updatelah sikit

sejak pindah masuk umh baru nie..
mengemasnyer xhabis2
dah 2 mggu ngemas..sampi 1 bdn dah skit2
sampai demam + batuk + selsema
tension sgt..
mna nak masak, basuh baju, jaga 2 ultramen daia n cosmos yg tak reti penat main
aku kemas diaorg punggah
sabar jer lah
jenuh marah n rotan dah
smpi aku rasa nak biarkan jer dia org nk wat per pun..
tp laki aku plak yg suh kemas, kutip yg sepah2..
kadang2 aku wat derk jer..
sbb dh x larat nk layan.. tp dia la plak kutip. heheheheh
klu korang x caye korang tgklh keadaan rumah aku nie yg selerak..
tp klu ad tmpt x selerak tu..
jgn silap fhm dh siap kemas cuma ia tersorok cikit jerk..
heehehhehe

layanazzzz!!



























No comments: