Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Friday, November 26, 2010

nak balik keje

ha entry hari nie nak cter ckit pasal aku nak blik keje petang2
dlu xperlah blik umah depan pejabat jerk..
sekarang ni umah dah jauh, terpaksalah tggu laki aku amik aku
aku balik keje 4.30 petang, lepas punch kad, semayang asar siap2
klu tak alamatnyer karang xmakanlah anak aku
sebab dah tak sempat nak masak..
sejak duk umah baru nie.. diaorang tido pun awal sebab esok pagi2 dah nak kena bangun..
semalam seharian hujan jer kat pejabat..
lepas semayang asar aku tengok hujan dah reda..
dalam hati kata.. oklah blehlah jalan p tggu tepi highway mcm biasa
jarak perjalanan adalah dalam 1/4 kilo cm jerk nk p tepi highway
bukan per sumer nak jimat masa
xpayah laki aku jemput kat opis.. walaupun dekat jerk..
dah save 5 minit masa.. heheh
lagipun sejak duk cni.. xder senaman per pn
badan mcm dipam2 naik.. so adalah kuar jgk peluh 2,3 titik
jadilah tu.. sambil ujan renyai2 aku jalan lah kaki p tunggu tepi hghwy..
sedang aku duk situ sambil memegang bekal makan yang aku bawa..
mcm2 org yg lalu lalang ngan keter, lori dok hon2
ingt aku ni tumpang @ layan diaorang la tu..
sory silap orang k..
tggu nyer tggu smpi dekat 5 setengah dah..
dekat ngan 1/2 jam aku duk tggu kat situ..kat sign bord tu..
mcm model papan tanda dah aku rasa.. patutlah diaorang hon2 td tu..
laki aku kata jem plak td nk turun dari janda baik..orang sumer bru nak blik keje
so smbil tggu2 tu sempat la jugak aku snap 2,3 gambor..
keadaan amat sejuk dan berkabus2
so klu u all ada plan nak holiday
i suggest kat u all
datanglah holiday kat janda baik.. memang syok2





No comments: