Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Wednesday, December 1, 2010

jaga anak kat pejabat

ha mesti korang pelik kan ngn tajuk entry hari ni
itulah kenyataan, mulai ari ni aku kna jaga anak sendiri kat pejabat
nasib pejabat aku nie xramai orang
n keje xbanyak sangat hujung2 tahun nie
klu wat report pn sekadar report cuti, aset n perbelanjaan jerk

semalam last day anak aku ngn pengasuh dia
sebenarnya aku nak tukar pengasuh baru bln 1 nie
tp aku dah tahan tengok anak aku mcm dah tak terjaga langsung
semalam tengahari bgtau pengasuh dia dah stop hantar anak aku
petang masa jemput anak aku, anak aku mcm x mandi dari pagi..
sabar jerlah.. sementara tggu pengasuh baru nie nak jaga bln 1 nnt
so terpaksalah aku bawa dia kat pejabat

so hari nie terpaksalah bawa barang2 dia datang pejabat
nasiblah masa aku sampai pg2 orang lain xkuar umah lagi
jenuh jgklah jaga dia kat pejabat ni banyak barang
per lagi dia mengemaslah..
nasib dia dah tido sekarang ni..
sempatlah update blog nie hehehheheh

hope aku dapat kawal dia sampi cukup bulan nie





No comments: