Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Wednesday, December 8, 2010

final touch make-up rumah

ok.. entry nie plak nak cter pasal aktiviti hujung minggu aku husband n wifelah..
dah lama dah hajat nak tukar cat dinding nie..
cuma tak berkesempatan.. tapi minggu lepas kami sediakan jugak sedikit masa utk wat keje2 tu memandangkan nanti nak buat doa selamat.. nanti takut kna kutuk lak ngn si sal heheheh.. sowy sal e.. alasan jer tu..
kami stat ngecat mlm sabtu tpat jam 8.30 malam lepas dua2 ultramen kami tido..
sampai lah kul 11 lebih.. mata aku dah letih so aku tido
aku tinggal laki aku siapkan..
pagi2 sabtu tu,lepas sarapan jerk sambung cat lagi sampi tengahari..
kemas2 umah sambil layan 2 ultraman tu..
kat bawah nie gambar2 kami buat final touch untuk rumah kami..
enjoys...








dah selesai cat luar umah time to make-up dalam umah..
pasang langsir ngn bdk dua beradik nie..
sabar jerlah..







No comments: