Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Thursday, December 9, 2010

apa KEJADAHNYER nie!! mna penguatkuasa???

nie aku nak luahkan kebengangngan aku terhadap kes petang semalam..
aku balik keje p pekan bentong nak amik langsir yang aku oter..
tempat kedai nie.. sebaris dengan Public Bank, tepi pasar bentong..n depan SRJK cina
petang biasalah.. orang balik keje..jemlah sikit
tapi yang aku geram, bila aku nak cari parking kat kawasan kedai tu..
depan kedai tu penuh dengan parking.. sebab dekat dengan bank n sekolah kan..
yang buat menyirap darah aku bila.. aku terpaksa lalu 2 blok kedai belakang kedai langsir tu sebab semua parking kat depan kedai tu dah jadi lot kedai oleh cina2 tua
yang niaga.. ha ni lah aku kata
mana perginya penguatkuasa majlis perbandaran bentong..
xder pun ambil tindakan kat cina2 nie..
padahal area pasar bentong tu punyalah dekat
dulu cina2 nie niaga kat tempat pasar tu.. sebab kat pasar tu memang dah disediakan lot niaga untuk gerai..aku hairan tol..
dah satu hal aku duk pusing2 cari parking..
aku rasa nak buat aduan jerk nie..
gamabr pun ada aku amik..
cuma x jelas sangat sebab terpaksa parking jauh..
lagipun takkan aku nak kuar amik gambar depan diaorang plak..
kalu kita nak wat aduan selain aduan rakyat tv3 tu..
kat mna belah buat ek..






korang tengok sendirilah..sebenarnya banyak stall tepi tu..
tapi payanh nak snap pic..
tu pun diaorang pandang gak kat aku..
heheheh berani kerana benar k

No comments: