Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Wednesday, December 8, 2010

jaga anak kat pejabat part 2&3

ha assalamualaikum pada kekawan yang mengikuti blog aku tq so much
dah lama x update blog ni rasanyer..
banyak gak cter yang nk share nie..
mula ngan cter aku jaga anak kat pejabat dululah..
hari2 jaga akif kat pejabat memang mencabar k.
kadang2 ok, kadang2 dia nak ajak kita layan dia main
agak payahlah jugak nak wat keje
tp ada cara aku nak elak dia kacau aku wat keje..
heheheheh.. aku bg dia makanan snak so dia pn asyiklah duk makan
jd sempatlah aku wat keje sikit2 heheheh
jadual dia kul 9 @ 9.30 tido.. eh lupa lak nak cakap bila dia mandi n sarapan
kul 5.30 pagi dia bangun lepas aku bangun, mandi n siap2 dia adalah dalam 15 minit gitu, buat sarapan n sarapan kat opis aku sebab dah tak sempat makan kat umah tu
sarapan dalam kul 7.30 @ 8.00 am cam tu lah..
kul 9 tido, bangun tido 1/2 jam kemudian, main2 jap, punggah barang kat pejabat aku sana sini.. tup-tap, tup-tap kul 12.30 mandi n makan tengahari..
lepas makan 1.30 @ 3.00 pm tido.. kemudian bangun dari tido, basuh muka @ mandi
kemusdian makan n tunggu 4.30 pm mak dia punch kad..
than baru aku teman dia main kat depan opis aku nie ha..
bukan main per pun layanlah dia ke hulu-hilir.
sejak bleh jalan nie pantang tol dia nampak kasut..
mulalah sarung kat kaki dia n jalan..
pastu kutip2 batulah aper lah yang menarik di mata dia kan sumer dia amik wat main
tapi yang aku tak tahan ngan dia nie 1 jer
bila dah bosan main ngan benda tu, mulalah dia masuk mulut...
korang layanlah gambar kerenah2 dianie ha.. dari pagi datang pejabat sampailah petang dah nak balik umah..























makan tengahari..





No comments: