Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Thursday, October 9, 2008

date ke-2 besoknyer

hehehhe..macam xcaya jer nak kuar date berdua plak ari nie.. jantung nie berdebar-debar giler

masa nie makan kat alamanda..lepas mkn kat alamanda.. ronda2 g taman botani dan taman putra perdana, lepak kat presint 2 sampi lewat mlm jugaklah baru balik. Masa tu masing2 story hal peribadi masing2.Dan masa tu jugak masa dia hantar aku balik dia bgtau sesuatu yang aku xsangka dia berani untuk lafazkan sebab kami baru berkenalan..
" sayang awak, nanti sampai umah 'ABANG' telefon" aku terus tersenyap jer bila dia sebut perkataan "abang"

No comments: