Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Wednesday, October 8, 2008

Kisah cinta mek kelate ngn mamat Bukit Tinggi

Malam tu aku puas duk nepon x-bf aku, tapi xder jawapan.. tiba2 ada org call kat hset aku..
0129654518, eeeeee..no sape lah plak ni. lepas 2,3 kali misscall.. hello!!
selepas kena maki dan kena marah, " maaflah..tadi kawan saya yang guna hset sy, dia kata nak tepon kawan, saya td nak tau no sape tu yang try call"

Alasan, nyampah betul aku.. kemudian hari2 duk tepon, malas aku nak layan orang xbetul nie..
tapi pada suatu hari, agaknya nak dikatakan jodohkan.. perbualan yang membawa kemesraan antara kmi bermula...

sakit dah sangat hati aku, tiap 5 min dia misscall..seharian macam tu. aku tepon dan marah..
" Alah awak nie saya nak kawan jer, xkan xboleh.. lepas dia berlembut lama-kelamaan cairlah..hati pempuan..

Maka bermulalah kisah persahabatan kami, xpenah bersua muka, tapi rasa rindu dah mula bertandang, kalau sehari x sms @ tepon tak bleh, tiap2 hari mesti ada dia sms... slmt pagi@slmt mlm paling kurang pun..

"selamat tahun baru, Rindulah nak dengar suara ina" sms menyambut tahun baru 2005
Sorang2 aku tersenyum sendiri..tapi aku xlayan.. jual mahal konon.

kemudian dia misscall, aku misscall dia balik, berbalas misscall dapat sms..
"Misscall tandanya rindu" aku terus terdiam..

No comments: