Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Friday, October 10, 2008

Tarikh keramat <<31.01.2005>>

Berdebar-debar rasa hati nie.. jam dah hampir pukul sepuluh nak bersiaplah dulu, biarlah kerja ni orang lain yang buat nanti xsempat nak ke masjid.

Bersiap ala kadar dan menuju ke masjid untukmajlis akad nikah, huh!!! macam mna nie takutnyer rasa macamnak gugur dah jantung nie.

Selepas sekali lafaz akad, sah aku dh jadi isteri dia, majlis pembatalan air sembahyang disambung selepas itu dengan seutas rantai dipakaikan keleherku dan ciuman hangat didahi.
Bergambar seketika dan kami bertolak ke rumah aku untuk bersiap untuk majlis persandingan tengahari tu jugak..

Hari yang panas, berpeluh-peluh dibuatnya.Dengan 3 persalinan aku sorang jer sudahnyer menghabiskan sesi bergambar tu dengan persalinan yang ketiga, suami aku dah xlarat.

Selepas bergambar aku ke khemah untuk makan2 dan kemudian, kelaurga mentua aku dah bersiap untuk balik, aku hantar mereka ke kereta dan mereka bertolak balik..

Alhamdulillah lega rasa selepas semua selesai, cuma aku akan bersama dengan suamiku akan menempuh alam kehidupan bersama yang baru selepas ini. Apa dugaan yang mendatang akan dihadapi bersama.. Nanti aku akan uploadkan gambar2 semasa majlis perkahwinan aku berlangsung untuk tatapan semua. Arios!! jumpa lagi

No comments: