Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Thursday, October 23, 2008

Mangandung la plak..

ermm..agak lama dh xtulis sambungan blog nie.hari ni kita mula ngn ceter kehadiran orang ke-3 dalam perkahwinan kami.. my beloved son.

Masa tu dalam bulan 3 klu xsilap. Lama dah tggu date period tp dah seminggu lewat. Hati dah mula debar-debar dan pikir macam2.

Macam biasa ari jumaat lepas habis waktu kerja aku bergegas ke Pekeliling untuk naik bas Central Pahang untuk balik ke Bentong, maklumlah lepas kawin xdapat2 lg tukar kan terpaksalah berulang alik.

Besoknya aku bangun dan siapkan sarapan kat suami aku. Bila dia pegi keje aku siapkan segala kerja surirumah, bila tengahari baru teringatkan pragnantcy test yang aku dah beli dua hari lepas.

Aku pun buat lah pemeriksaan dengan penuh debaran, akhirnya keputusan +. Aku terus bgtau laki aku akan hal nie, dia gembira sgt. Sampai dia kata xpayah masakkan mkn malam kat dia, dia nk belanja. Malam tu kami pun pg lah makan kat restoran Tom YAm Seafood kat pekan bentong tu.

No comments: