Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Wednesday, October 8, 2008

Saat Pertemuan

Hari-hari di INTAN sms yang sama jer dapat dari Azri.. Slmt pg, miss u n c u, slmt mlm, miss u n c u.

14.02.2005, jamuan perpisahan dan perjalanan balik, hati berdebar-debar sepanjang perjalanan, sebab azri dah sampi di Puduraya, dari dalam bas aku dah agak ada 2 orang mamat kat kereta proton saga warna hitam, berbaju merah dan pakai cap..hati makin berdebar, tiba2 ada panggilan..

"Saya kat tepi simpang masuk ni, kat kereta proton warna hitam" sah memang orang tadi...
bila dah berdepan tiada sepatah kata pun terkeluar.. cuma dia pandang aku dalam cermin pandang belakang.. singgah makan malam di Serdang dan dia hantar blik ke flat hijau.. semapat lagi sebelum naik lif bergambar..

Gambar tu ada tapi bukan dalam koleksi peribadi aku.. nantilah bila ada kelapangan masa aku dapatkan gambar and upload kat blog nie.. tungguuu...

No comments: