Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Thursday, October 9, 2008

saat ikatan semakin dikukuhkan

hari ni adalah birthday aku yang ke 20, hari jugak hari pertunangan aku.. xsangka pertemuan 4 bulan lalu telah menyatukan kami berdua..xder ape yang istimewa hari tu cuma pihak aku sediakan makan2 biasa jer.buat nasi dagang utk rombongan pihak ancik (nama paggilan utk suami aku) dan hari tu jugak sebenarnya kami tengah bergaduh.. seminggu sebelum tunang lagi kami gaduh so masa tunang tu xderlah bergambar2 sebab xbertegur sapa lagi.. masing2 tengah marah kan..puncanya pasal nak tetapkan tarikh pertunangan tu jer..pihak dia nak buat 01.06.04 tp aku nak buat 04.06.2004 tu sebab konon2 nak samakan dengan tarikh birthday aku.. Berapa lama nak bertunang, belum ditentukan lagi, mungkin awal @ mungkin sampai 1 tahun.kemudian kami tentukan sendiri ikut perjanjian dan persetujuan kedua belah pihak. Nak upload gambar masa tunang xder yang khas pun, nanti aku uploadkan gambar kawin jerlah..

No comments: