Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Wednesday, October 8, 2008

Pertemuan....

01.02.2005 Naik komuter ke stesen bas pudu nak g kursus indukdi di INTAN Kluang, aku g ngn member satu opis.

Tiba-tiba ada sms masuk, "selamat pagi, dah makan? Ngah wat ape tu?"
"ina dalam bas nk g kursus kat Johor 2 minggu" lama lepas aku balas sms, hampir separuh perjalanan, baru ada sms baru masuk.. " tak bagitau pun!! yelah, sapelah kita"

Aku tak balas sms tu hingg aku dah smpi kat bilik menginap di INTAN..Dari dalam bilik air dengar bunyi hset aku, sapelah plak nepon.Lepas solat magrib baru tengok hset... 5 misscall>>>>0129654518, Azri<<<

Dalam hati tertanya-tanya, ngape ek.. xperlah aku misscall. Terus dia telefon dan bagitahu, balik dari kursus nanti dia nakjemput aku di stesen bas puduraya.Tak sempat aku nak bagi jawapan talian dah putus dan sms sahaja yang datang.. C U n Miss U.

No comments: