Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Monday, January 3, 2011

1st day Akif di Taska EM

hari nie first day anak aku yang kedua masuk taska tempat abang dia..
hope dia boleh sesuaikan diri dengan pengajar n penjaga dia..
bukan per dia tu bukan senang nak bergaul ngan orang yang dia tak kenal..

aku dah bekalkan semua keperluan harian dia hari nie..
mudah2an dia cepat pandai sesuaikan diri dengan aktiviti taska tu..
ALL THE BEST MY BELOVED SON

Abang dia plak aku terpaksa stay kat taska tu dlu sebab tak cukup budget nak hantar masuk SMART Reader.. Tapi tahun depan insyaallah, lagipun aku dah nekad nak ngajar dia dirumah..
harap2 semua berjalan lancar untuk anak2 aku seperti yang dirancangkan. GIVE ME MORE STRENGH YA ALLAH!!

No comments: