Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Friday, January 28, 2011

nak update aper ek

ermmm.. dah bnyk hari x update blognie
xder story nak cter
tapi ari ni nak cter ckit pasal anak aku
yang ari tu aku bgtau ada kena demam sebab tonsil tu
baru dekat 2 mggu sihat rasanyer
dlu semalam kna lagi
aku perasan dia kena tiap kali aku bg dia makan ayamlah
betul kot kata member aku klu ada tonsil
xbleh makan ayam
tapi aper kaitannye yerk

anak aku ni lak dah la suka makan ayam
aku pn lupa ari tu suap
bukan banyak pn dia makan
1/2 ketul pn xsampi
tapi dema jugak dia
merengek2 jer dia
sakit tekak kot
air liur pun meleleh jerk
aduih bila la nk hilang tonsil tu
cian ank aku

No comments: