Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Monday, January 31, 2011

5th Anniversary

hari ni tanggal 31.01.2011 genap 5 tahun aku mendirikan rumah tangga dengan suamiku
tercintun Azrishan a.k.a ancik
dalam tempoh usia perkahwinan ku ini
bermacam2 suka dan duka yang kami tempuhi bersama atau yang aku tempuhi sendiri
dalam tempoh masa ini juga aku dah melahirkan 2 insan umat Allah S.W.T ke dunia_Nya yang fana nie. Aku berharap agar anak2 aku membesar dengan sihat walafiat dan mendapat sepenuhnya kasih sayang. Kebahagiaan dan kemewahan yang sederhana mungkin yang mampu aku dan suamiku berikan. Moga mereka menjadi insan yang berguna untuk keluarga dan agama. taat akan perintahNya dan menghormati insan lain yang lebih tua daripada mereka di dunia ini.

Aku juga berazam untuk memberikan pendidikan dunia akhirat yang sebaik mungkin kepada mereka berdua.. moga2 Allah mempermudahkan segala urusan ku..

tiada apa lagi yang ku pinta selain keberkatan hidup rumah tangga ku
agar ku dapat berikan yang terbaik kepada anak2ku

ermmm.. dalam meluahkan hasrat hati nie, malam nie cadangnye nak celebrate la ala kadar.. tapi tak tahulah kat mna
tapi anakku yg sulung tu biasalah.. KFC lah dia ajk pergi
agaknyer ke sana lah kot malam nie..
kehendak anak perlu di tunaikan untuk memberikan mereka rasa kepuasan, kebahagiaan dan rasa disayangi kan.. tapi kalu yang bukan2 diaorang mintak
TAK DAPATLAH!!
bak kata orang beri biar berpada n bertempat

No comments: