Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Thursday, January 6, 2011

mana nak cari.. apa nak buat ni!

ermm.. macam pelik jer tajuk entry tu..
mcm xsesuai pn ada.. tapi ade aku kesah..
janji aku bleh update blog aku nie..

aku nak cter pasal al kisah anak aku azeem ni..
tahun nie.. rupa2nya tinggal dia berdua jerk yang stay kat taska dia tu
kawan2 lain sumer dah masuk tadika..
aku tengah pening ni pikir pasal dia
sebenarnya dari tahun lepas planning nak hantar dia masuk tadika smart reader
tapi last2 ari tu tak jadi sbb bulan2 yuran 300
bukan berkira
tapi tak mampu aku nak bayar
banyak tanggungan lain lagi yang perlu di bayar..
tapi bila pikirkn pelajaran tu untuk masa depan dia
sedih pun ada sebab tak dapat hantar dia tadika tu..

tapi semalam aku ada dapat idea nak beli set belajar smart reader
aku bleh guna untuk ajar dia hujung minggu..
tapi xjumpa plak stokis tu..
kertas alamat kedai tu pun dah tak der..
ntah mana campak masa pindah ari tu..
eeeeeeeeeee.. tension sangat!!
tolon2!!

No comments: