Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Monday, January 17, 2011

Luahan Hati..

Aku tak tahu hal nie ada terjadi kat korang atau tak..
Aper perasaan korang bila permintaan korang yang sangat senang untuk ditunaikan
dihampakan.. bila orang yang kau sayanag berkata diri kau tak sempurna
memang manusia tak sempurna.. hanya malaikat yang sempurna..
tapi adakah dia pun bermusahabah diri..
Janji yang tak pernah ditunaikan.. hanya janji tinggal janji
dan tak pernah aku ungkit atau tuntut..
aku buat kerja2 rumah seperti biasa..
makan minum tak pernah tak ku jaga..
share perbelanjaan rumah tangga bersama..
ketepikan kehendak sendiri dan keluarga..dan utamakan kehendak dia..
adakah aku masih tak sempurna di sisi dia
tak pernah memandang lelaki lain walaupun diri nie menyedari banyak kekurangan diri dia.. tak pernah meminta sesuatu di luar kemampuannya..

masih tak sempurnakan aku nie..
tapi aku tak reti nak berlakon..
apa yang aku buat selama nie..
itulah aku.. kalu dulu kata aakan terima aku seadanya..
kenapa kata2 itu akhirnya dilafazkan..
tak tahukah dia aku sungguh sedih mendengar ungkapan tu..
dulu lagi telah ku kata..
aku banyak kekurangan..
tak pandai masak..
tak pandai nak amik hati orang..
tapi katanya xper..

aku dah buat yang terbaik semampu diri ini..
tapi.. aku tak tahulah apa lagi yang perlu aku buat..
baru sempurna diri nie pada nya..

No comments: