Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Friday, January 7, 2011

HEHEHE.. nak cter lawaks hari nie ok

ermmm.. sesapa yang baca entry aku semalam tau lah al-kisah nie
kisah ni pasal si budak kecik muhd akif haiqal yang pergi sekolah kat taska abang dia
taska dia nie ada buku perhubungan. hari2 cikgu akan tulis perkembangan kanak2 dan aktiviti dan jadual pembelajaran harian mereka kat sekolah..

tapi semalam tembelang si budak kecik nie dah pecah..
anak aku yang sorang nie ada 2 kegemaran dia kat rumah
1. main dengan bear n bola getah
2. main ngn bantal busuk

yang pertama tu kira normal lah
kalu orang tengok pn bleh terima
tapi semalam dia wat aktiviti no. 2 dia plak kat taska tu
sebab semalam kat taska tu cikgu tak bagi main bear ngn bola..
semalam cikgu bagi flash kad ngan tengok cd pengenalan huruf..
so.. sebabkan aktiviti tu dia x minat..
jadi dia wat program dia sendirilah
dia usung bantal peluk dia ke hulu hilir
x join pn orang lain duk tgk cd tu

masalahnya kalu dia heret jer x kisahlah kan..
tapi dia kalu bawak bantal mesti bantal tu duk kat hidung dia jerk..
nanti klu aku sempat aku snap gambar dia main bantal tu..
nnt aku uploadkan..
korang pn mesti tersenyum klu x tergelak tgk perangai dia tu..
aku kat umh pn x jadi nak marah dia..
kalu dah tengok bantal tu macam dah tergantung kat hidung dia..
hehehhe nasiblah cikgu2 dia tu penyabar..

No comments: