Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Friday, January 14, 2011

Jumaat

hai kekawan hari nie hari jumaat 14.01.2010
hari nie aku ada wat meeting kat opis nie ngn pegawai baru
tak tahulah per topik2nyer yg akan dibincangkan..
tapi yang aku nak bgtau kat sni aku ari nie xsihat plak
nielah kesudahannya x cukup tido 3 hari lepas
mlm tadi lepas masak nasi dagang..
rasa macam nak tumbang dah..
tapi kuatkan iman dan badan selesai semayang isyak
tumbang terus.. pening pale n sejuk sgt..
ari nie pun demam tapi sebab ada meeting n nak amik minit
aku mari jugak ari nie keje..
nnt kalu aku dan aku update lak cter pasal masakan aku mlm tadi nasi dagang
tapi x sempat amik gambar memandangkan
kepala pening. k la chao's

No comments: