Try to do something to achive something in my livE

Welcome to my blog..
You can reading about my daylife story here..
My family is only a very simple family..

tahun 2011.. umur semakin meningkat..
keperluan dan kepentingan anak perlu di utamakan.. kehidupan penuh dengan dungaan..
YA Allah permudahkanlah perjalanan hidupku sekeluarga..

A.Z.R.I.N.A

A.Z.R.I.N.A

Friday, January 14, 2011

ermmm..sambungannyer

ha pagi tadi aku meeting tu kan mcm biasa jer..
perkara biasa jer..berkenaan sasaran pengeluaran benih tahun nie
n cara nak capai target..

n bila round table tu aku basuh depa cukup pasal bab cuti
lepasss geraammmmmmmmmmm!!
bukan nak tunjuk kuasa
cuma nak diaorg nie bleh patuh dengan arahan kerja jer
ni main suka hati jerk nak cuti..
siap hutang cuti lagi tu xtahan
yang susah akulah yang tukang rekod..
dalam jahat2 aku n lepas geram aku masih waras lagi
tetap cover gak report thn lps..
tapi tahun ni no x-cuse aku dah ckp dpn sumer td..

No comments: